McDreamers

Welcome to the McDreamy world.
 
HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 official RANTING thread!

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: official RANTING thread!   Tue Nov 04, 2008 8:58 pm

err..i've been really happy lately but there's just one person that makes me really really really pissed and i cant do anything so i made this topic for our own ranting..okk..so uhmmm...for that person..ITS ENOUGH THAT MY PARENTS TOLD ME THAT YOU DONT HAVE TO SAY IT AGAIN COZ I KNOW AND THANK YOU COZ U JUST PROVED ME THAT YERR JUST LIKE EVERYONE ELSE WHO WILL DO ANYTHING JUST TO MAKE THAT PERSON DOWN AND FEEL BAD ABOUT HERSEF BUT DONT WORRY I AM NOT THAT WEAK PERSON ANYMORE..I GREW UP AND I'M STRONGER THAN YOU THINK SO I REALLY DONT CARE. Smile

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 06, 2008 5:03 pm

WOW. THAT RANT IS WELL UMMMM OOO I CAN'T THINK OF THE WORD.


ooooo rant time ummmm hmmm what can i rant about hmmm toooo many birthday's in my familly this month lol. lots of cake yeah but too much cake is not good lol. lots of celebrations yeah it is fun. but still lotsss of birthdaysss lol
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Fri Nov 07, 2008 1:11 am

OMFG CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! lol

happy birthday to anyone who'll celebrate their bdayyyy anddd caaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkeeeeeeeeee! Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Mon Nov 10, 2008 8:50 am

lmaooooooooooooooo

haha yeah and lots of it lol .

theres still cake plenty of cake lol

*gives some cake to Jas*
Back to top Go down
View user profile
ericb
youngling


Number of posts : 224
Reputation : 0
Points : 7199
Registration date : 2008-09-23

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Mon Nov 10, 2008 12:48 pm

Jas,what's wrong? Sad
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Tue Nov 11, 2008 7:27 pm

nothing really..there's just someone who's tries really hard to ruin my life but i won't let her Wink

_________________
Back to top Go down
View user profile
ericb
youngling


Number of posts : 224
Reputation : 0
Points : 7199
Registration date : 2008-09-23

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Wed Nov 12, 2008 7:24 am

Don't let anyone do that to you Jas.Life's too short.
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Wed Nov 12, 2008 11:55 am

awww Jas don't let anyone get u down, you stand proud. Smile
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Wed Nov 12, 2008 11:44 pm

yupp..I AM STANDING PROUD..not right now tho..im sitting.. Razz

i wont give her satisfaction Wink

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 3:18 am

well said, good for you. Smile
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 3:52 am

YAY! mee so proud of myself! cheers

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 5:32 am

woooop woooop Smile
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 5:51 am

woohoo! ohh-eem-gee! VIKKI! i got a toy penguin! hello hello my sis bought it for me..actually, i asked her to buy it..it was from mcdonalds..haha..the happy meal Very Happy lol..yay! for madagascar! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 8:03 am

OMG WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY SmileSmile
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Thu Nov 13, 2008 11:44 pm

haha and it speaks! green i forgot what it says tho Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Fri Nov 14, 2008 6:17 am

hahaha yayyyy!!!!

Penguin Power!!
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Sun Nov 16, 2008 11:55 pm

lmao...me watched madagascar yesterday! lmfao..WHO SAYS PENGUIN CANT FLY?! hello

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Mon Nov 17, 2008 8:50 am

PENGUINNNNNNNNNNNN LOL

haha
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Tue Nov 18, 2008 12:04 am

i hate ppl who asked for something then they will ignore you after they gave you what they want... Neutral

anyway...me love penguinssss! Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Tue Nov 18, 2008 12:04 am

i hate ppl who asked for something then they will ignore you after they gave you what they want... Neutral

anyway...me love penguinssss! Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Mon Nov 24, 2008 9:11 am

awww Jas that sucks

yayyyyy me love penguins toooo lol
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Mon Nov 24, 2008 7:59 pm

i know..at least say THANK YOU lol Smile

meeeee excited for SURFS UP!!!! PENGUINS ROCKS! headbang

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Fri Nov 28, 2008 8:20 am

haha SURFS UP ROCKS!!! lol

yesss i agree atleast say thank you


and i will say thank you for providing those super-dee-duper--fab-tast-i-cal-am-a-zing-ly-bril-i-ant PENGUIN EMOTICONS!!!

THANK YOU JAS!!!!!


lmao u watch SURFS UP, yet?
Back to top Go down
View user profile
JAS
Admin
avatar

Female Number of posts : 1850
Age : 28
Reputation : 0
Points : 8133
Registration date : 2008-03-19

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Wed Dec 03, 2008 12:30 am

hahahahahahhahahahahahaha!

YAY! lol

im waiting for the second one to come out green

_________________
Back to top Go down
View user profile
vikki
apprentice


Female Number of posts : 1465
Age : 27
Location : UK
Reputation : 0
Points : 7640
Registration date : 2008-09-22

PostSubject: Re: official RANTING thread!   Wed Dec 03, 2008 11:53 am

wooooooooooooohooooooooooo love surfs up lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: official RANTING thread!   

Back to top Go down
 
official RANTING thread!
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
McDreamers :: McDreamers :: LOCKED TOPICS-
Jump to: